Unity tehokäyttöön

Kurssi antaa valmiuden luoda laajempia ja monimutkaisempia Unity-projekteja. Kurssilla opitaan hyödyntämään erilaisia edistyneempiä tekniikoita ja työkaluja joiden avulla voit laajentaa Unityprojektiesi monipuolisuutta. Kurssilla opitut tiedot ja taidot auttavat sinua luomaan näyttävämpää 3D-sisältöä, luomaan monimutkaisia animaatiokokonaisuuksia, hyödyntämään erilaisia valaisutekniikoita sekä luomaan VR-projekteja. Kurssille osallistuminen vaatii perustiedot Unity-ohjelmistosta eli Unity 2018 perusteet kurssin suorittaminen on suositeltavaa.

Kurssilla opit mm.

  • Terrain editorin käytön
  • 1st person ja 3rd person hahmojen luonnin ja prefabit
  • Standard ja Specular Setup materiaalit
  • Progressive CPU valaisutekniikat
  • Light probet ja reflection probet
  • Blend tree -animaatiot
  • Kamera- ja partikkeliefektit
  • Edityneet UI Canvas -tekniikat
  • VR-projektien luomisen ja määrittelyt

Kurssin kohderyhmä

Unity perusteet jo hallitseville, jotka haluavat ottaa sovelluksesta irti kaiken mahdollisen hyödyn. Opiskelu tapahtuu hands on tyyppisesti käytännön harjoituksina.

Unity sovelluksen logo.
Edistynyt

Kesto: 2pv
Hinta: 1 490 €
hinnat ALV 0 %

Kurssit

Environments

  • Ympäristöjen luominen
  • Ympäristö työkalujen käyttö ja asetukset

1st person ja 3rd person hahmo prefabit

  • Valmiiden hahmo prefabien hyödyntäminen
  • Omien 3D hahmojen liittäminen toteutukseen

Progressive CPU valaisu tekniikka

  • Valaisun asetukset
  • Realtime ja Baked valaisumallien luominen

Heijastavat materiaalit

  • Heijastavien materiaalien asetukset

Light probet ja Reflection probet

  • Reflection probejen hyödyntäminen heijastavissa pinnoissa
  • Light probejen hyödyntäminen valaisussa

Blend Tree -animaatiot

  • Monimutkaisten animaatio kokonaisuuksien luominen
  • Blend Tree asetukset ja määritykset

Kamera ja partikkeli efektit

  • Partikkeli efektien luominen
  • Partikkeli efektien asetukset ja muokkaaminen
  • Kamera efektien määrittely ja asetukset

Timeline näkymä

  • Animaatioiden jaksottaminen yhdeksi kokonaisuudeksi

VR-projektien luominen ja määrittelyt

  • VR-projektien luomisen perusteet

Tätä aihetta kouluttaa

Markku Hyttinen

Markku on kokenut digitaalisen grafiikan ammattilainen, yrittäjä sekä kouluttaja. Hän on toiminut pelialalla yli 23 vuotta pääasiallisesti yrittäjänä. Koulutukseltaan Markku on Tietokoneanimaattori (SKÄT 1998) ja työt digitaalisen grafiikan parissa hän…

Lue lisää