Tehot irti Facebook- ja Instagram-mainonnalla

Facebook- ja Instagram-mainonnan jatkokurssi auttaa mainostajia saamaan vielä enemmän irti maksetusta mainonnasta näissä kanavissa. Koulutuksessa tutustutaan edistyneiden mainostajien aktiivisesti käyttämiin menetelmiin. Tämän koulutuksen jälkeen osallistuja pystyy tehostamaan mainontaansa ja saamaan siitä irti enemmän tuloksia.


Kurssilla opit esimerkiksi

  • Kehittämään, optimoimaan ja testaamaan mainontaasi
  • Käyttämään uudelleenmarkkinointia, tuotesyötteitä ja dynaamista mainontaa myynnin tehostamiseksi
  • Rakentamaan kevyitä Instant Experience-laskeutumissivuja Facebookin sisälle kampanjoiden tueksi

Koulutuksen esitiedot ja taso

Koulutus sopii Facebook- ja Instagram-mainontaa jo kokeilleille. Käytämme mainonnan hallinnointiin Business Manageria, joten jos olet luonut mainoksia vasta niin sanotun boostauksen kautta, eikä sinulla ole kokemusta Business Managerista ja Ads Managerista suosittelemme tutustumaan ensin peruskurssiin.

Ennen kurssia: Sinulla tulisi olla pääsy omaan tai yrityksesi Business Manageriin.

Some ja digimarkkinointi
Perusteet

Kesto: 1pv
Hinta: 790 €
hinnat ALV 0 %

Kurssit

Oletko kiinnostunut asiakaskohtaisesta toteutuksesta?

Lähetä tarjouspyyntö

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet syventyen

  • Facebookin ekosysteemi – missä kaikkialla mainoksesi voivat ja kannattaa näkyä?
  • Ostofunnelin rakentaminen – näin hyödynnät mainoksia asiakkuuden koko elinkaarella
  • Mainonnan parhaa käytännöt

Facebook- ja Instagram-mainonnan tavoitteenasetanta

  • Facebook- ja Instagram-mainonnan mittarit, tavoitteet ja tarvittava budjetti
  • Mainonnan raportointi ja seuranta
  • Analytiikkatyökalut

Facebook- ja Instagram-mainonnan toiminnallisuudet hyötykäyttöön

  • Hyvällä tilirakenteella ja kampanja-asetuksilla paremmat tulokset
  • Hintatarjousten hiominen
  • Uudelleenmarkkinointi (retargeting) ja dynaamiset mainokset
  • Automatisoinnille tehoa mainontaan

Kurssin kouluttajat

Heidi Hentula Google Ads Asiantuntija

Heidi Hentula

Digimarkkinoinnin strategi

Digimarkkinoinnin strategi Heidi Hentula on hankkinut 15vuoden aikana syvällistä tietämystä digimarkkinoinnin eriosa-alueista. Lisäksi hän on digimarkkinointitoimiston perustaja, jossa työskentele euseita alan ammattilaisia.  Heidi on toiminut monipuolisissa rooleissa, mukaanlukien kouluttajana, asiantuntijana ja Suomen suurimman hakumainonnan tiiminvetäjänä ja uudistajana.  Hänen toimialakokemuksensa on laaja, ulottuen isoista verkkokaupoista pienempiin, B2B-sektoriin, autoalaan, IT-sektoriin ja vakuutusalalle.