Tehot irti Facebook- ja Instagram-mainonnalla

Facebook- ja Instagram-mainonnan jatkokurssi auttaa mainostajia saamaan vielä enemmän irti maksetusta mainonnasta näissä kanavissa. Koulutuksessa tutustutaan edistyneiden mainostajien aktiivisesti käyttämiin menetelmiin. Tämän koulutuksen jälkeen osallistuja pystyy tehostamaan mainontaansa ja saamaan siitä irti enemmän tuloksia.


Kurssilla opit esimerkiksi

  • Kehittämään, optimoimaan ja testaamaan mainontaasi
  • Käyttämään uudelleenmarkkinointia, tuotesyötteitä ja dynaamista mainontaa myynnin tehostamiseksi
  • Rakentamaan kevyitä Instant Experience-laskeutumissivuja Facebookin sisälle kampanjoiden tueksi

Koulutuksen esitiedot ja taso

Koulutus sopii Facebook- ja Instagram-mainontaa jo kokeilleille. Käytämme mainonnan hallinnointiin Business Manageria, joten jos olet luonut mainoksia vasta niin sanotun boostauksen kautta, suosittelemme tutustumaan ensin peruskurssiin.

 

Some ja digimarkkinointi
Perusteet

Kesto: 1pv
Hinta: 790 €
hinnat ALV 0 %

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet syventyen

  • Facebookin ekosysteemi – missä kaikkialla mainoksesi voivat ja kannattaa näkyä?
  • Ostofunnelin rakentaminen – näin hyödynnät mainoksia asiakkuuden koko elinkaarella
  • Mainonnan parhaa käytännöt

Facebook- ja Instagram-mainonnan tavoitteenasetanta

  • Facebook- ja Instagram-mainonnan mittarit, tavoitteet ja tarvittava budjetti
  • Mainonnan raportointi ja seuranta
  • Analytiikkatyökalut

Facebook- ja Instagram-mainonnan toiminnallisuudet hyötykäyttöön

  • Hyvällä tilirakenteella ja kampanja-asetuksilla paremmat tulokset
  • Hintatarjousten hiominen
  • Uudelleenmarkkinointi (retargeting) ja dynaamiset mainokset
  • Automatisoinnille tehoa mainontaan

Kurssin kouluttajat

Sanna Räsänen

Sanna Räsänen

Sanna Räsänen on tehnyt tuloksellista Facebook-mainontaa vuodesta 2012 lähtien, eli likimain niin kauan kuin se on Suomessa ollut mahdollista. Sanna on työskennellyt suomalaisten ja kansainvälisten mainostajien kanssa ja toteuttanut niin suuria brändikampanjoita kuin tiukan tuloslähtöistä verkkokauppamainontaa. Asiakastöiden ohessa hän on vetänyt myös mediatoimiston sometiimiä valmentaen ja kouluttaen somemainonnan uutta sukupolvea, ja eräässä vaiheessa Sannan tiimin kautta kulki merkittävä osa Suomen kaikesta maksetusta Facebook-mainonnasta. Siinä sivussa Sanna on osallistunut asiantuntijana esimerkiksi Mainostajien liiton Digin mitalla 2.0 kirjan kirjoittamiseen. Mainonnan hands on-operoinnin lisäksi hänellä on kokemusta ad tech-puolelta, joka on tuonut mittavaa kokemusta maailman suurimpien mainostajien Facebook-mainonnan tekemisestä.