Tehot irti Facebook- ja Instagram-mainonnalla
Facebook- ja Instagram-mainonnan jatkokurssi auttaa mainostajia saamaan vielä enemmän irti maksetusta mainonnasta näissä kanavissa. Koulutuksessa tutustutaan edistyneiden mainostajien aktiivisesti käyttämiin menetelmiin. Tämän koulutuksen jälkeen osallistuja pystyy tehostamaan mainontaansa ja saamaan siitä irti enemmän tuloksia.
Kurssilla opit esimerkiksi
- Kehittämään, optimoimaan ja testaamaan mainontaasi
- Käyttämään uudelleenmarkkinointia, tuotesyötteitä ja dynaamista mainontaa myynnin tehostamiseksi
- Rakentamaan kevyitä Instant Experience-laskeutumissivuja Facebookin sisälle kampanjoiden tueksi
Koulutuksen esitiedot ja taso
Koulutus sopii Facebook- ja Instagram-mainontaa jo kokeilleille. Käytämme mainonnan hallinnointiin Business Manageria, joten jos olet luonut mainoksia vasta niin sanotun boostauksen kautta, eikä sinulla ole kokemusta Business Managerista ja Ads Managerista suosittelemme tutustumaan ensin peruskurssiin.
Ennen kurssia: Sinulla tulisi olla pääsy omaan tai yrityksesi Business Manageriin.
Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet syventyen
- Facebookin ekosysteemi – missä kaikkialla mainoksesi voivat ja kannattaa näkyä?
- Ostofunnelin rakentaminen – näin hyödynnät mainoksia asiakkuuden koko elinkaarella
- Mainonnan parhaa käytännöt
Facebook- ja Instagram-mainonnan tavoitteenasetanta
- Facebook- ja Instagram-mainonnan mittarit, tavoitteet ja tarvittava budjetti
- Mainonnan raportointi ja seuranta
- Analytiikkatyökalut
Facebook- ja Instagram-mainonnan toiminnallisuudet hyötykäyttöön
- Hyvällä tilirakenteella ja kampanja-asetuksilla paremmat tulokset
- Hintatarjousten hiominen
- Uudelleenmarkkinointi (retargeting) ja dynaamiset mainokset
- Automatisoinnille tehoa mainontaan
Kurssin kouluttajat

Heidi Hentula
Digimarkkinoinnin asiantuntija
Heidi Hentulalla on 10 vuoden kokemus digimarkkinoinnista. Digimarkkinoinnin osa-alueista vahvuutena on Google- ja Facebook- sekä Instagram- mainonnan osaaminen, jonka osin kouluttaja on työskennellyt sekä asiantuntijana, että Suomen suurimman hakutiimin vetäjänä ja kehittäjänä. Toimialakokemusta löytyy sekä isoista että pienemmistä verkkokaupoista, B2B:stä, auto-, IT- sekä vakuutusalalta.