Google Ads tehokäyttöön
Google Ads jatkokurssi on käytännönläheinen koulutus jossa syvennytään Google Adsin toiminnallisuuksiin. Koulutuksessa käydään läpi miten saat tehostettua hakusanamainontaa entisestään.
Kurssilla opit esimerkiksi
- Kehittämään ja optimoimaan hakusanamainontaa
- Hyödyntämään eri toiminnallisuuksia kuten uudelleenmarkkinointia, automatisointia, hintatarjousstrategioita ja dynaamista mainontaa
- Hyödyntämään kilpailijadataa optimoinnissa
Koulutuksen esitiedot ja taso
Koulutus sopii kaikille, joilla on jo käytännön kokemusta Google Adsista ja tietävät miten Googlen huutokauppa toimii ja miten rakennetaan kampanjoita joilla saa paremmat laatupisteet. Tavoitteena on saavuttaa entistäkin paremmin toimivia hakusanamarkkinoinnin kampanjoita ja tehostaa työskentelyä. Jos olet vasta aloittamassa Google Ads käyttöä, tutustu peruskurssin sisältöön.
Google Ads – on kehittynyt vuosien varrella ja mitkä ovat mahdollisuudet tänään?
- Google Adsin mainontavaihtoehdot
- hakusanamainonta
- display-mainonta
- Gmail -mainonta
- YouTube -mainonta
- Kanavien roolit ostoprosessin eri vaiheissa
Hakusanamainonnan tavoitteet – onnistuneen mainonnan peruspilari
- Hakusanamainonnan mittarit, tavoitteet ja tarvittava budjetti
- Hakusanamainonnan raportointi ja seuranta
- Google Analyticsin hyödyntäminen hakusanamainonnan mittaamisessa
Google Adsin hakusanamainonnan toiminnallisuudet hyötykäyttöön
- Hyvällä tilirakenteella ja kampanja-asetuksilla paremmat tulokset
- Hakusanamainonnan hintatarjousstrategiat
- Hakusanamainonnan uudelleenmarkkinointi
- Hakusanamainonnan dynaaminen mainonta ja automatisointi
- Hakusanamainonnan kilpailijaseuranta
Tätä aihetta kouluttaa

Heidi Hentula
Digimarkkinoinnin strategi
Digimarkkinoinnin strategi Heidi Hentula on hankkinut 15vuoden aikana syvällistä tietämystä digimarkkinoinnin eriosa-alueista. Lisäksi hän on digimarkkinointitoimiston perustaja, jossa työskentele euseita alan ammattilaisia. Heidi on toiminut monipuolisissa rooleissa, mukaanlukien kouluttajana, asiantuntijana ja Suomen suurimman hakumainonnan tiiminvetäjänä ja uudistajana. Hänen toimialakokemuksensa on laaja, ulottuen isoista verkkokaupoista pienempiin, B2B-sektoriin, autoalaan, IT-sektoriin ja vakuutusalalle.