Hakusanamainonta haltuun kumppanin avulla
Google Ads-koulutus perehdyttää osallistujat hakusanamainonnan perusteisiin. Kurssilla käydään läpi Google Adsin toiminnallisuudet, mahdollisuudet sekä miten tulkitaan tse mainonnan dataa. Ymmärrys Google Adsin mahdollisuuksista parantaa valmiuksia ostaa palvelua ulkoistettuna ja tehostaa kumppaniyhteistyötä. Koulutuksessa käydään lisäksi läpi millä kriteereillä asiantuntijakumppani tulisi valita ja miten välttää tyypillisimmät sudenkuopat kumppanivalinnassa.
Kurssilla opit esimerkiksi
- Ymmärtämään Google Adsin toiminnallisuudet ja mahdollisuudet
- Kuinka hyödyntää Google Adsia tavoittamaan potentiaaliset asiakkaasi
- Opit tulkitsemaan Google Adsin dataa ja mainonnan toimivuutta
- Parannat valmiuksiasi ostaa laadukasta Google Ads -asiantuntijuutta
- Opit välttämään kumppanivalinnan sudenkuopat
- Varmistamaan, että budjettisi tuottaa mahdollisimman paljon
Koulutuksen esitiedot ja taso
Koulutus alkaa hakusanamainonnan perusteista ja sopii kaikille markkinoinnin ja liiketoiminnan ammattilaisille. Et tarvitse aiempaa osaamista Google Ads -perusteista.

Kesto: 1pv
Hinta: 790 €
hinnat ALV 0 %
Kurssit
Google Ads – mitä se on ja miten se on kehittynyt vuosien varrella?
- Lyhyt esittely Google Adsin mainontavaihtoehdoista (hakusanamainonta, display-mainonta, Gmail -mainonta ja YouTube -mainonta)
- Google Adsin hyödyt mainostajalle
- Google Ads Suomessa – mainostajien panostustasot ja ulkoistamistavat
Miten Google Adsin hakusanamainonta toimii?
- Miten Google valitsee mitkä mainokset näkyvät ja miten Google laskuttaa mainoksista?
- Laadukkaan hakusanamainonnan suunnittelu – avainsanatutkimus ja tilirakenne perusta onnistuneelle mainonnalle
- Hakusanamainonnan optimointi – mitä se tarkoittaa käytännössä?
Miten hakusanamainonnalle asetetaan tavoitteet ja miten sitä mitataan?
- Miten määritellään mittarit hakusanamainonnalle?
- Miten lasketaan auki tavoitetasot ja tarvittava budjetti?
Miten valita oikea Google Ads -kumppani yrityksellesi
- Eri kumppanimallit vertailussa – millä kriteereillä kumppani tulisi valita ja miten selvittää kumppanin osaamistaso?
- Millä tavoilla yhteistyö hinnoitellaan ja mikä hinnoittelumalli sopii yrityksellesi?
- Hyvä briiffi on alku onnistuneelle yhteistyölle – Miten briefata yhteistyökumppania ja mitä yhteistyökumppanilta voi vaatia?
- Tyypilliset sudenkuopat kumppanivalinnassa ja -yhteistyössä – miten varmistaa onnistunut yhteistyö?
Tätä aihetta kouluttaa

Heidi Hentula
Digimarkkinoinnin strategi
Digimarkkinoinnin strategi Heidi Hentula on hankkinut 15vuoden aikana syvällistä tietämystä digimarkkinoinnin eriosa-alueista. Lisäksi hän on digimarkkinointitoimiston perustaja, jossa työskentele euseita alan ammattilaisia. Heidi on toiminut monipuolisissa rooleissa, mukaanlukien kouluttajana, asiantuntijana ja Suomen suurimman hakumainonnan tiiminvetäjänä ja uudistajana. Hänen toimialakokemuksensa on laaja, ulottuen isoista verkkokaupoista pienempiin, B2B-sektoriin, autoalaan, IT-sektoriin ja vakuutusalalle.