Kurssilla opiskelijat saavat kattavan käsityksen Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen keskeisistä toiminnoista ja ominaisuuksista, joiden avulla he pystyvät tarjoamaan laadukasta asiakaspalvelua organisaatioille. Kurssilla käsitellään asiakaspalveluprosesseja, kuten palvelupyyntöjen hallintaa, asiakkuuksienhallintaa ja monikanavaista viestintää.
Opiskelijat oppivat myös, miten he voivat hyödyntää Dynamics 365:n monipuolisia toimintoja tehokkaasti asiakaspalvelun parantamiseksi, kuten raportointi- ja analysointityökaluja, joiden avulla voidaan seurata ja optimoida asiakaspalvelun suorituskykyä.
Kurssilla keskitytään Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen konfigurointiin organisaation tarpeiden mukaan ja opitaan mukauttamaan sovellusta erilaisiin asiakaspalveluskenaarioihin ja integroimaan sen muihin liiketoimintajärjestelmiin saumattomasti.
Kurssin tavoitteena on varustaa opiskelijat vahvalla ymmärryksellä Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksesta ja sen tehokkaasta käytöstä asiakaspalvelun optimoinnissa. Kurssi tarjoaa valmiudet suorittaa sertifikaattikoe MB-230: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service.
Kenelle
Kurssi sopii erityisen hyvin henkilöille, jotka työskentelevät asiakaspalvelutehtävissä tai haluavat kehittää taitojaan asiakaspalvelun parissa Microsoft Dynamics 365 –ympäristössä.
Kurssin esitietovaatimukset
Kurssille osallistuvalla on hyötyä seuraavista:
- Kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä
- Asiakaspalveluprosessien tuntemus
Miksi
Kurssin suorittamisen jälkeen opiskelijat osaavat hyödyntää Dynamics 365 Customer Service sovellusta liiketoiminnan asiakaspalvelun kehittämisessä. Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointitestiin Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant
Tietoa koulutuksista
Luokkakoulutukset
Corellian koulutustiloissa:
Kalevankatu 9 A, Helsinki
Kiinnostaako asiakaskohtainen toteutus? Meillä onnistuu.