Corellialla on uusi osoite! Löydät meidät syyskuun alusta lähtien osoitteesta Kalevankatu 9, 00100 Helsinki, Hotelli Tornin kanssa samassa korttelissa. 

Tiedustelut myynti@corellia.fi tai 040 7070 202

 

MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant

Opi hallitsemaan ja optimoimaan asiakaspalveluprosessit Microsoft Dynamics 365 Customer Service -alustalla. Tämä kurssi tarjoaa syvälliset tiedot ja käytännön taidot, joita tarvitaan tehokkaan asiakaspalvelun ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Tutustu työkaluihin, jotka parantavat asiakaskokemusta ja lisäävät organisaatiosi tehokkuutta.
2023-dynamics

kesto 2 pv

1290 + ALV
  • Kurssimuoto: Luokka, Etä

Kurssilla opiskelijat saavat kattavan käsityksen Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen keskeisistä toiminnoista ja ominaisuuksista, joiden avulla he pystyvät tarjoamaan laadukasta asiakaspalvelua organisaatioille. Kurssilla käsitellään asiakaspalveluprosesseja, kuten palvelupyyntöjen hallintaa, asiakkuuksienhallintaa ja monikanavaista viestintää.

Opiskelijat oppivat myös, miten he voivat hyödyntää Dynamics 365:n monipuolisia toimintoja tehokkaasti asiakaspalvelun parantamiseksi, kuten raportointi- ja analysointityökaluja, joiden avulla voidaan seurata ja optimoida asiakaspalvelun suorituskykyä.

Kurssilla keskitytään Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen konfigurointiin organisaation tarpeiden mukaan ja opitaan mukauttamaan sovellusta erilaisiin asiakaspalveluskenaarioihin ja integroimaan sen muihin liiketoimintajärjestelmiin saumattomasti.

Kurssin tavoitteena on varustaa opiskelijat vahvalla ymmärryksellä Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksesta ja sen tehokkaasta käytöstä asiakaspalvelun optimoinnissa. Kurssi tarjoaa valmiudet suorittaa sertifikaattikoe MB-230: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service.

Kenelle

Kurssi sopii erityisen hyvin henkilöille, jotka työskentelevät asiakaspalvelutehtävissä tai haluavat kehittää taitojaan asiakaspalvelun parissa Microsoft Dynamics 365 –ympäristössä.

Kurssin esitietovaatimukset

Kurssille osallistuvalla on hyötyä seuraavista:

  • Kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä
  • Asiakaspalveluprosessien tuntemus

Miksi

Kurssin suorittamisen jälkeen opiskelijat osaavat hyödyntää Dynamics 365 Customer Service sovellusta liiketoiminnan asiakaspalvelun kehittämisessä. Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointitestiin Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant 

Tietoa koulutuksista

Luokkakoulutukset
Corellian koulutustiloissa:
Kalevankatu 9 A, Helsinki

Kiinnostaako asiakaskohtainen toteutus? Meillä onnistuu.

Kurssin olennainen sisältö

  • Module 0: Course introduction
  • Module 1: Case management
  • Module 2: Entitlements and Service Level Agreements
  • Module 3: Knowledge Management
  • Module 4: Multi-session experiences
  • Module 5: Routing
  • Module 6 Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
  • Module 7: Customer Voice
  • Module 8: Service scheduling
  • Module 9: Analyze and Insights
  • Module 10: Connected Customer Service
  • Module 11: Power Platform for Customer Service

Kurssin kesto

Kesto 2 pv.

Kurssityyppi

Luokka / Etä

Kouluttajat

Juha Huttunen

Ilmoittaudu kurssille

Oletko kiinnostunut asiakaskohtaisesta toteutuksesta?

Kerro tarpeesi, niin suunnittelemme koulutuksen tarpeisiinne räätälöitynä.