Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointikokeeseen Dynamics 365 Customer Experience Analyst Associate. Kurssi koostuu neljästä osasta:
- MB-280T01: Configure Dynamics 365 customer experience model-driven apps – kurssipäivä on ma 12.5
- MB-280T02: Empower sellers with Dynamics 365 Sales – kurssipäivät ovat 26.-27.5
- MB-280T03: Design and deliver powerful customer experiences with Dynamics 365 Customer Insights – kurssipäivä on 2.6.
- MB-280T04: Configure a Dynamics 365 customer experience solution – kurssipäivä on 4.6.
Kenelle
Kurssi on suunniteltu asiakaspalvelun ammattilaisille, järjestelmänvalvojille ja konsulteille, jotka haluavat oppia hyödyntämään Dynamics 365 -ratkaisua tehokkaasti asiakaspalvelun eri osa-alueilla. Liiketoimintasovellusten tuntemus sekä halu räätälöidä ja toteuttaa ratkaisuja yrityksellesi on eduksi kurssilla.
Esitietovaatimukset
Kurssille osallistuvalla on hyötyä seuraavista:
- Kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä
- Asiakaspalveluprosessien tuntemus
Miksi
Kurssin suorittamisen jälkeen opiskelijat osaavat hyödyntää Dynamics 365 Sales ja Customer Insights sovelluksia sekä tuntevat Model-Driven sovellusten pääkäsitteet. Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointitestiin Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Experience Analyst Associate
Tietoa koulutuksista
Luokkakoulutukset
Corellian koulutustiloissa:
Kalevankatu 9 A, Helsinki
Kiinnostaako asiakaskohtainen toteutus? Meillä onnistuu.