Sanna Räsänen on tehnyt tuloksellista Facebook-mainontaa vuodesta 2012 lähtien, eli likimain niin kauan kuin se on Suomessa ollut mahdollista. Sanna on työskennellyt suomalaisten ja kansainvälisten mainostajien kanssa ja toteuttanut niin suuria brändikampanjoita kuin tiukan tuloslähtöistä verkkokauppamainontaa. Asiakastöiden ohessa hän on vetänyt myös mediatoimiston sometiimiä valmentaen ja kouluttaen somemainonnan uutta sukupolvea, ja eräässä vaiheessa Sannan tiimin kautta kulki merkittävä osa Suomen kaikesta maksetusta Facebook-mainonnasta. Siinä sivussa Sanna on osallistunut asiantuntijana esimerkiksi Mainostajien liiton Digin mitalla 2.0 kirjan kirjoittamiseen. Mainonnan hands on-operoinnin lisäksi hänellä on kokemusta ad tech-puolelta, joka on tuonut mittavaa kokemusta maailman suurimpien mainostajien Facebook-mainonnan tekemisestä.