Google Ads – Koulutus tehokkaaseen hakusanamainontaan
Tämä kurssi on käytännönläheinen perehdytys Google Ads -hakusanamainontaan sekä sen kehittyneisiin toiminnallisuuksiin. Kurssin avulla opit rakentamaan, optimoimaan ja tehostamaan Google Ads -kampanjoitasi.
Kurssilla opit esimerkiksi
● Google Adsin toiminnallisuudet, mahdollisuudet ja kampanjoidensuunnittelu
● Kuinka hyödyntää Google Adsia tavoittaamaan potentiaaliset asiakkaasi
● Google Adsin monipuoliset mainontavaihtoehdot ja niiden hyödyntäminen
● Hakusanamainonnan optimointi ja tehokäyttö
● Kehittyneet toiminnallisuudet, kuten uudelleenmarkkinointi ja automatisointi
Kurssin sisältö:
● GoogleAds –taustajakehitys: Miten Google Ads on kehittynyt vuosien varrella ja sen tämänhetkiset mahdollisuudet
● Mainontavaihtoehdot: Tutustuminen eri mainontavaihtoehtoihin ja niiden rooliin ostoprosessissa
● Hakusanamainonnan suunnittelu: Avainsanatutkimus, eri avainsanatyypit, tilirakenne, kampanjoiden suunnittelu ja mainosten luominen
● Optimointi ja tehokäyttö: Miten saavuttaa parempia tuloksia hintatarjousstrategioilla ja uudelleenmarkkinoinnilla
● Mittaaminen ja seuranta: Kuinka määritellään mittarit, tavoitteet, tarvittava budjetti ja kuinka hyödyntää Google Analyticsia
Kenelle kurssi on suunnattu:
Kurssis sopii kaikille, jotka haluavat oppia hakusanamainonnan perusteet ja syventyä GoogleAdsin toiminnallisuuksiin. Koulutus on suunnattu erityisesti niille, jotka haluavat rakentaa itse tehokkaita Google Ads -kampanjoita. Et tarvitse aiempaa syvällistä osaamista Google Adsista, mutta perustiedot mainonnan perusteista ovat eduksi.
Tätä aihetta kouluttaa

Heidi Hentula
Digimarkkinoinnin strategi
Digimarkkinoinnin strategi Heidi Hentula on hankkinut 15vuoden aikana syvällistä tietämystä digimarkkinoinnin eriosa-alueista. Lisäksi hän on digimarkkinointitoimiston perustaja, jossa työskentele euseita alan ammattilaisia. Heidi on toiminut monipuolisissa rooleissa, mukaanlukien kouluttajana, asiantuntijana ja Suomen suurimman hakumainonnan tiiminvetäjänä ja uudistajana. Hänen toimialakokemuksensa on laaja, ulottuen isoista verkkokaupoista pienempiin, B2B-sektoriin, autoalaan, IT-sektoriin ja vakuutusalalle.