Google Ads perusteet käytännössä

Google Ads-peruskurssi on käytännönläheinen koulutus, joka perehdyttää osallistujat hakusanamainonnan perusteisiin. Koulutuksessa käydään läpi Google Adsin toiminnallisuudet, mahdollisuudet ja miten suunnitella ja rakentaa mainoskampanjoita.

Kurssilla opit esimerkiksi

  • Ymmärtämään Google Adsin toiminnallisuudet ja mahdollisuudet
  • Kuinka hyödyntää Google Adsia tavoittamaan potentiaaliset asiakkaasi
  • Ymmärtämään miten Google Ads toimii
  • Miten voit hyödyntää Google Ads mainoksia omassa markkinoinnissasi
  • Opit suunnittelemaan ja rakentamaan tuloksellisia hakusanamainonnan kampanjoita

Koulutuksen esitiedot ja taso

Koulutus on perustasoinen ja sopii kaikille, jotka haluavat oppia hakusanamainonnan perusteet. Et tarvitse aiempaa osaamista Google Adsista.

 

Some ja digimarkkinointi
Perusteet

Kesto: 1pv
Hinta: 790 €
hinnat ALV 0 %

Osallistumistavat:

  • Luokkaosallistuminen
  • Etäosallistuminen

Kurssit

Oletko kiinnostunut asiakaskohtaisesta toteutuksesta?

Lähetä tarjouspyyntö

Google Ads – mitä se on ja miten se on kehittynyt vuosien varrella?

  • Google Adsin mainontavaihtoehdot (hakusanamainonta, display-mainonta, Gmail -mainonta ja YouTube -mainonta)
  • Google Adsin hyödyt mainostajalle
  • Google Ads Suomessa – mainostajien panostustasot ja ulkoistamistavat

Miten Google Adsin hakusanamainonta toimii?

  • Miten Google valitsee mitkä mainokset näkyvät
  • Miten Google laskuttaa mainoksista?

Hakusanamainonnan tavoitteet ja mittaaminen?

  • Miten määritellään mittarit hakusanamainonnalle?
  • Miten lasketaan auki tavoitetasot ja tarvittava budjetti?

Hakusanamainonnan suunnittelu ja kampanjoiden rakentaminen

  • Avainsanatutkimus ja eri avainsanatyypit
  • Google Adsin tilirakenne ja kampanjoiden suunnittelu ja rakentaminen
  • Mainosten suunnittelu
  • Hakusanamainonnan optimointi – mitä se tarkoittaa käytännössä?

Tätä aihetta kouluttaa

Heidi Hentula Google Ads Asiantuntija

Heidi Hentula

Digimarkkinoinnin asiantuntija

Heidi Hentulalla on 10 vuoden kokemus digimarkkinoinnista. Digimarkkinoinnin osa-alueista vahvuutena on Google- ja Facebook- sekä Instagram- mainonnan osaaminen, jonka osin kouluttaja on työskennellyt sekä asiantuntijana, että Suomen suurimman hakutiimin vetäjänä ja kehittäjänä. Toimialakokemusta löytyy sekä isoista että pienemmistä verkkokaupoista, B2B:stä, auto-, IT- sekä vakuutusalalta.