Tuo kävijöitä ja kauppaa yrityksellesi hakukonemainonnalla
Jos haluat lisää kävijöitä sivuillesi, enemmän liidejä, useampia kauppoja tai parempaa näkyvyyttä netissä, tämä kurssi on tarkoitettu juuri sinulle. Koulutuksen jälkeen sinulla on tarvittavat tiedot ja taidot, joiden avulla voit joko itse toteuttaa yrityksesi hakukonemainonnan tai ulkoistaa sen ammattitaitoisesti osaavalle tekijälle. Opit myös hakukoneoptimoinnin perusteet, joiden avulla voit tehostaa hakukonemainonnan tehoa.
Tällä kurssilla opit mm. seuraavista asioista
- Hakukoneet ja niiden erot
- Mitä hakukonemarkkinointi tarkoittaa
- Mitä tarkoittaa hakukoneoptimointi
- Mitä tarkoittavat CTR, PPC, PPA, CPA, CPC tai CPM
- Mainosten luominen ja hallinta AdWordsissa
- Oikeiden hakusanojen valinta
- Hakukonemarkkinoinnin hinnoittelu ja tehostaminen
- Hakukonemarkkinointi mobiililaitteilla
- Google PageRank ja sen vaikutus
- Muun markkinoinnin vaikutus hakukonemarkkinointiin
Hakukonemainonnan aloittaminen on helppoa
Hakukonemainonnan aloittaminen on helppoa, eikä se edes vaadi paljoa rahaa. Budjettia voi kasvattaa, kun taidot karttuvat ja tavoitteet kasvavat, mutta alkuun pääsee jo pikkurahalla. Mainosten tekeminen onnistuu kaikilta luku- ja kirjoitustaitoisilta, eikä mainostilin hallintakaan ole hankalaa. Tämän koulutuksen jälkeen osaat perustaa Google AdWords-mainostilin, luoda mainokset ja hallita mainoskampanjasi budjettia. Valitse vierestä sopiva aika tai tule juttelemaan meille joko virtuaalisesti tai kasvotusten.
Tämä koulutus sopii kaikille, jotka vastaavat verkkosivustojen markkinoinnista, haluavat parantaa verkkosivujensa tuottavuutta, haluavat ajaa lisää liikennettä sivuilleen tai ovat vain kiinnostuneita hakukonemarkkinoinnista. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta hakukonemainonnasta, innokas ja rohkea asenne riittävät. Pääsy AdWords-mainostiliin helpottaa opittavien asioiden kokeilemista käytännössä.

Kesto: 1pv
Hinta: 980 €
hinnat ALV 0 %
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Lisätietoja myynti@corellia.fi.
Hakukoneet
- Tutustutaan eri hakukoneisiin
- Hakukoneiden suosio
- Eri hakukoneissa markkinointi
- Hakukonesijainnin vaikutus
Hakukonemarkkinoinnin termit ja sanasto
- Opetellaan hakukonemarkkinointiin liittyvä termistö
- Opetellaan lyhenteiden (CTR, CPC, CPA…) salat
Google AdWords
- Mikä on AdWords
- Miten sitä käytetään
- Miten luon ja seuraan kampanjoita
AdWords-mainonnan hinnoittelu
- Mitä hakukonemainonta maksaa?
- Miten budjetoin hakukonemainonnan?
- Miten määritän hakusanojen hinnat?
Googlen erityispiirteet
- Miksi Google on tärkein hakukone?
- Miten Google arvottaa sivustoja?
- Miten hakukonemarkkinointia Googlessa voidaan tehostaa?
Hakusanojen valinta
- Oikeiden hakusanojen valinta
- Hakutermien muokkaaminen
- Mitä tarkoittavat laaja haku, tarkka haku tai negatiivinen osuma
Sivuston sisällön ja muun markkinoinnin vaikutus
- Miten sivuston sisältö vaikuttaa hakukonemarkkinointiin
Kurssin kouluttajat

Antti Iiskola
Antti Iiskola on media- ja markkinointialan moniottelija, jolla on takanaan pitkä ura digimarkkinoinnissa mainos- ja mediatoimistoissa, netti- ja sisältöpuolen yrittäjänä sekä televisiossa. Päivittäinen työ suurten suomalaisten ja kansainvälistenkin asiakkaiden kanssa…