+358 40 7070202
Search

MB-220 Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Journeys) Functional Consultant

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys (Dynamics 365 Marketing) kurssilla keskitytään opettelemaan tarvittavat taidot Dynamics 365 -markkinointisovelluksen suunnitteluun, mukauttamiseen, käyttöönottoon ja hallintaan. Kurssilla käydään myös, miten käyttää Microsoftin markkinointitekniikoita ja -työkaluja liiketoiminnan markkinoinnin kehittämiseen.
2023-dynamics

kesto 2 pv

1290 + ALV 24%
  • Kurssimuoto: Luokka, Etä

Kurssin tiedot

Kurssiin sisältyy Dynamics 365 Marketingin yleiskatsaus, kampanjoiden suunnittelu ja toteutus, sisällönhallinta, automaattiset liidien hallintaprosessit, verkkosivustoseuranta ja analytiikka, markkinointianalytiikka ja raportointi sekä Dynamics 365 Marketingin integrointi muihin Dynamics 365 -sovelluksiin.

Osallistujat oppivat myös käyttämään Dynamics 365 Marketingin hallintatyökaluja, kuten sähköpostikampanjoiden, webinaarien ja tapahtumien suunnittelutyökaluja sekä dynaamisten markkinointikampanjoiden luomista.

Kurssin kohderyhmä

Markkinoinnista ja markkinoinnin prosesseista kiinnostuneille, jotka haluavat ottaa kaiken irti markkinointiautomaatiojärjestelmästä.

Kurssin esitietovaatimukset

Kurssille osallistuvalla on hyötyä seuraavista:

  • Kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä
  • Markkinointiprosessien tuntemus

Miksi

Kurssin suorittamisen jälkeen osallistujat osaavat hyödyntää Dynamics 365 -markkinointisovellusta liiketoiminnan markkinoinnin kehittämisessä. Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointitestiin Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Journeys) Functional Consultant 

Tietoa koulutuksista

Luokkakoulutukset
Corellian koulutustiloissa:
Vuorikatu 20 A, Helsinki

Tutustu tiloihimme ja lue osallistujan info

Etäkoulutukset Teams yhteydellä

Lue etäkoulutukseen osallistujan ohjeet

Oletko kiinnostunut asiakaskohtaisesta toteutuksesta?

Lähetä tarjouspyyntö

Kurssin olennainen sisältö

Module 1: Configure Dynamics 365 Customer Insights – Journeys 

  • Set up and manage Dynamics 365 Marketing
  • Configure marketing settings
  • Domain authentication, email best practices, and GDPR
  • Manage assets and content settings

Module 2: Manage customers in Dynamics 365 Customer Insights – Journeys 

  • Manage accounts and contacts
  • Create and manage leads

Module 3: Manage marketing forms and pages

  • Manage marketing forms
  • Manage marketing pages

Module 4: Manage segments and subscription centers

  • Create and manage segments
  • Manage subscription centers and double opt-in

Module 5: Manage emails and journeys in outbound marketing

  • Create marketing emails in outbound marketing
  • Create outbound customer journeys
  • Manage website visits, redirect URLs, and social postings

Module 6: Manage emails and journeys in real-time marketing

  • Create marketing emails in real-time marketing
  • Create text messages and push notifications in real-time marketing
  • Create journeys in real-time marketing

Module 7: Manage events in Dynamics 365 Customer Insights – Journeys 

  • Create an on-site event
  • Create a webinar event
  • Promote and manage events
  • Advanced event management features

Module 8: Create surveys with Dynamics 365 Customer Voice

  • Create a survey project
  • Create surveys with Dynamics 365 Customer Voice
  • Send Dynamics 365 Customer Voice surveys

Module 9: Analyze insights in Dynamics 365 Customer Insights – Journeys 

  • Evaluate marketing initiatives with analytics
  • Interpret analytics in real-time marketing
  • Review the marketing calendar

Kurssin kesto

Kesto 2 pv.

Kurssityyppi

Luokka / Etä

Kouluttajat

Juha Huttunen

Ilmoittaudu kurssille

Osallistujan tiedot

Käyttöjärjestelmätoive *

Osallistumistapa *