Microsoft Dynamics 365 Marketingin kurssilla keskitytään opettelemaan tarvittavat taidot Dynamics 365 -markkinointisovelluksen suunnitteluun, mukauttamiseen, käyttöönottoon ja hallintaan. Kurssilla käydään myös, miten käyttää Microsoftin markkinointitekniikoita ja -työkaluja liiketoiminnan markkinoinnin kehittämiseen.

Kurssiin sisältyy Dynamics 365 Marketingin yleiskatsaus, kampanjoiden suunnittelu ja toteutus, sisällönhallinta, automaattiset liidien hallintaprosessit, verkkosivustoseuranta ja analytiikka, markkinointianalytiikka ja raportointi sekä Dynamics 365 Marketingin integrointi muihin Dynamics 365 -sovelluksiin.

Osallistujat oppivat myös käyttämään Dynamics 365 Marketingin hallintatyökaluja, kuten sähköpostikampanjoiden, webinaarien ja tapahtumien suunnittelutyökaluja sekä dynaamisten markkinointikampanjoiden luomista.

Kurssin kohderyhmä

Markkinoinnista ja markkinoinnin prosesseista kiinnostuneille, jotka haluavat ottaa kaiken irti markkinointiautomaatiojärjestelmästä.

Kurssin esitietovaatimukset

Kurssille osallistuvalla on hyötyä seuraavista:

  • Kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä
  • Markkinointiprosessien tuntemus

Miksi

Kurssin suorittamisen jälkeen osallistujat osaavat hyödyntää Dynamics 365 -markkinointisovellusta liiketoiminnan markkinoinnin kehittämisessä. Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointitestiin Microsoft Dynamics 365 Marketing Functional Consultant 

Kurssin sisältö:

Module 1: Configure Dynamics 365 Marketing 

  • Set up and manage Dynamics 365 Marketing 
  • Configure marketing settings 
  • Domain authentication, email best practices, and GDPR 
  • Manage assets and content settings 

Module 2: Manage customers in Dynamics 365 Marketing 

  • Manage accounts and contacts  
  • Create and manage leads 

Module 3: Manage marketing forms and pages 

  • Manage marketing forms 
  • Manage marketing pages 

Module 4: Manage segments and subscription centers 

  • Create and manage segments 
  • Manage subscription centers and double opt-in 

Module 5: Manage emails and journeys in outbound marketing 

  • Create marketing emails in outbound marketing 
  • Create outbound customer journeys 
  • Manage website visits, redirect URLs, and social postings 

Module 6: Manage emails and journeys in real-time marketing 

  • Create marketing emails in real-time marketing  
  • Create text messages and push notifications in real-time marketing 
  • Create journeys in real-time marketing  

Module 7: Manage events in Dynamics 365 Marketing 

  • Create an on-site event  
  • Create a webinar event 
  • Promote and manage events 
  • Advanced event management features 

Module 8: Create surveys with Dynamics 365 Customer Voice 

  • Create a survey project 
  • Create surveys with Dynamics 365 Customer Voice 
  • Send Dynamics 365 Customer Voice surveys 

Module 9: Analyze insights in Dynamics 365 Marketing 

  • Evaluate marketing initiatives with analytics 
  • Interpret analytics in real-time marketing 
  • Review the marketing calendar  

 

Dynamics MicrosoftTeams-image (7)
Perusteet

Kesto: 2 pv
Hinta: 1290 €
hinnat ALV 0 %

Osallistumistavat:

Kurssin kouluttajat

Juha Huttunen

  Juhalla on yli 20 vuoden IT-alan kokemus. Juha on Microsoft sertifioitu kouluttava konsultti ja pilvimaailmassa hän keskittyy pääasiassa Power Platform arkkitehtuuriin ja Dynamics 365 CE järjestelmiin.