Acrobat, PDF-lomakkeet ja Document Cloud

Adobe Acrobat – toteuta PDF-lomakkeet oikein

Oikein tehdyt sähköiset lomakkeet helpottavat asiointia ja lisäävät asiakastyytyväisyyttä. Sähköiset PDF-lomakkeet mahdollistavat tehokkaan tavan tiedon keräämiseen ja vähentävät käsittelyssä aiheutuvien virheiden määrää.

Tällä kurssilla opit, kuinka lomakkeiden valmistus aloitetaan InDesignissa tai Wordissa ja viimeistellään Adobe Acrobat -ohjelmassa. Yksinkertaisten lomakkeiden valmistus onnistuu minuuteissa, mutta kurssilla tutustutaan myös vaativampiin toteutuksiin, joissa käytetään laskentaa ja JavaScriptiä.

Kurssilla tutustutaan myös muihin Adobe Document Cloudin (DC) palveluihin, kuten tiedostojen jakamiseen ja sähköiseen sopimuksen tekemiseen Adoben eSign-palvelun avulla. Kurssilla käytetään Adobe Acrobatin viimeisintä versiota (DC).

Kurssilla opit esimerkiksi:

  • Lomakkeiden suunnittelu (InDesign, word)
  • PDF-lomakkeiden valmistus InDesignissa
  • Lomakekenttien ja -toimintojen tekeminen
  • Painikkeiden ja hyperlinkkien lisääminen
  • Laskenta ja JavaScript
  • Lomakkeiden suojaaminen ja salaaminen
  • Jakelu ja tiedon keääminen
  • Document Cloudin käyttö
  • Sähköinen sopiminen
  • Sähköiset ja digitaaliset allekirjoitukset
  • eSign-palvelun käyttö
  • Adobe DC:n mobiilityökalut, esim. iPadille
Acrobat DC logo

Edistynyt

Kesto: 1 pv
Hinta: 890 €
hinnat ALV 0 %



Kurssin kouluttajat


[vcex_staff_grid include_categories=”korkeila” columns=”1″ filter=”false” thumb_link=”nowhere” img_width=”150″ img_height=”150″]