Kurssi on poistunut Microsoftin valikoimasta, korvaava kurssi on: MB-280: Dynamics 365 Customer Experience Analyst
Kurssin tiedot
Kurssiin sisältyy Dynamics 365 Marketingin yleiskatsaus, kampanjoiden suunnittelu ja toteutus, sisällönhallinta, automaattiset liidien hallintaprosessit, verkkosivustoseuranta ja analytiikka, markkinointianalytiikka ja raportointi sekä Dynamics 365 Marketingin integrointi muihin Dynamics 365 -sovelluksiin.
Osallistujat oppivat myös käyttämään Dynamics 365 Marketingin hallintatyökaluja, kuten sähköpostikampanjoiden, webinaarien ja tapahtumien suunnittelutyökaluja sekä dynaamisten markkinointikampanjoiden luomista.
Kurssin kohderyhmä
Markkinoinnista ja markkinoinnin prosesseista kiinnostuneille, jotka haluavat ottaa kaiken irti markkinointiautomaatiojärjestelmästä.
Kurssin esitietovaatimukset
Kurssille osallistuvalla on hyötyä seuraavista:
- Kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä
- Markkinointiprosessien tuntemus
Miksi
Kurssin suorittamisen jälkeen osallistujat osaavat hyödyntää Dynamics 365 -markkinointisovellusta liiketoiminnan markkinoinnin kehittämisessä. Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointitestiin Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Journeys) Functional Consultant
Tietoa koulutuksista
Luokkakoulutukset
Corellian koulutustiloissa:
Kalevankatu 9 A, Helsinki
Kiinnostaako asiakaskohtainen toteutus? Meillä onnistuu.