Blender perusteet
Opi ohjelman perusteet tehokkaasti: tämän kurssin jälkeen sinulla on valmiudet tehdä 3D-grafiikkaa kuten tuotekuvia tai 3D-elementtejä vaikkapa animaatioihin ja videoihin. Kurssi antaa tiedot ja taidot 3D-ohjelmiston käyttämisestä graafisessa työskentelyssä. Kurssille osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta 3D:sta. Kurssi sopii kaikille 3D-grafiikasta kiinnostuneille. Kurssilla pääset sujuvasti sisälle 3D:n kiehtovaan ja monipuoliseen maailmaan.
Kurssilla käytetään ilmaista ja uusinta Blender 2.8 ohjelmistoa, joka on ansaitusti noussut yhdeksi käytetyimmistä 3D ohjelmistoista, uudet ominaisuudet nostavat Blenderin ammattilaiskäyttöön tarkoitettujen 3D ohjelmistojen joukkoon.

Kesto: 2pv
Hinta: 1 490 €
hinnat ALV 0 %
Kurssit
Käyttöliittymä
- Mittayksikköt
- Näkymien hallinta
- Työtilat
Mallintamisen perusteet
3D Primitiivit
- Mallien rakenne
- Mallien muokkaaminen
- Mallien muokkaaminen Modifier -lisäosien avulla
Materiaalien ja tekstuurien perusteet
- Materiaalien luominen ja asetukset
- Tekstuurien tuominen ja asetukset
- UV Editointi perusteet
- Shading työtila ja Shaderien perusteet
Sculpting perusteet
- Sculpting asetukset
- Sculpting työkalut
Animaatioiden perusteet
- Autokey asetus ja animointi
- Liike, rotaatio ja skaalaus animaatiot
- Aikajanan ja Keyframejen käsittely
Valojen perusteet
- Valojen luominen
- Valojen asetukset
- Valojen animaatiot
Kameran perusteet
- Kameran luominen
- Kameran asetukset
- Kameran animaatiot
Rendaamisen perusteet
- Rendaus asetukset
- Rendaus efektit
Tätä aihetta kouluttaa

Markku Hyttinen
Markku on kokenut digitaalisen grafiikan ammattilainen, yrittäjä sekä kouluttaja. Hän on toiminut pelialalla yli 23 vuotta pääasiallisesti yrittäjänä. Koulutukseltaan Markku on Tietokoneanimaattori (SKÄT 1998) ja työt digitaalisen grafiikan parissa hän…