Blender perusteet

Opi ohjelman perusteet tehokkaasti: tämän kurssin jälkeen sinulla on valmiudet tehdä 3D-grafiikkaa kuten tuotekuvia tai 3D-elementtejä vaikkapa animaatioihin ja videoihin. Kurssi antaa tiedot ja taidot 3D-ohjelmiston käyttämisestä graafisessa työskentelyssä. Kurssille osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta 3D:sta. Kurssi sopii kaikille 3D-grafiikasta kiinnostuneille. Kurssilla pääset sujuvasti sisälle 3D:n kiehtovaan ja monipuoliseen maailmaan.

Kurssilla käytetään ilmaista ja uusinta Blender 2.8 ohjelmistoa, joka on ansaitusti noussut yhdeksi käytetyimmistä 3D ohjelmistoista, uudet ominaisuudet nostavat Blenderin ammattilaiskäyttöön tarkoitettujen 3D ohjelmistojen joukkoon.

Blender logo.
Perusteet

Kesto: 2pv
Hinta: 1 490 €
hinnat ALV 0 %

Kurssit

Käyttöliittymä

  • Mittayksikköt
  • Näkymien hallinta
  • Työtilat

Mallintamisen perusteet

3D Primitiivit

  • Mallien rakenne
  • Mallien muokkaaminen
  • Mallien muokkaaminen Modifier -lisäosien avulla

Materiaalien ja tekstuurien perusteet

  • Materiaalien luominen ja asetukset
  • Tekstuurien tuominen ja asetukset
  • UV Editointi perusteet
  • Shading työtila ja Shaderien perusteet

Sculpting perusteet

  • Sculpting asetukset
  • Sculpting työkalut

Animaatioiden perusteet

  • Autokey asetus ja animointi
  • Liike, rotaatio ja skaalaus animaatiot
  • Aikajanan ja Keyframejen käsittely

Valojen perusteet

  • Valojen luominen
  • Valojen asetukset
  • Valojen animaatiot

Kameran perusteet

  • Kameran luominen
  • Kameran asetukset
  • Kameran animaatiot

Rendaamisen perusteet

  • Rendaus asetukset
  • Rendaus efektit

Tätä aihetta kouluttaa

Markku Hyttinen

Markku Hyttinen

Markku on kokenut digitaalisen grafiikan ammattilainen, yrittäjä sekä kouluttaja. Hän on toiminut pelialalla yli 20 vuotta pääasiallisesti yrittäjänä. Koulutukseltaan Markku on Tietokoneanimaattori (SKÄT 1998) ja työt digitaalisen grafiikan parissa hän…

read more